środa, 15 stycznia 2014

Serwetka

Witajcie Kochani!
Czekając na włóczkę do pledu postanowiłam zrobić malutką  serwetkę w wiosennych barwach. Powstała z czeskiego kordonka snehurka, który bardzo mi się spodobał, bo występuję w szerokiej i wyjątkowej gamie kolorystycznej. Nie każdy go lubi, bo jest bardzo miękki i nie usztywnia wyrobów. Serwetka dopasowała mi się przypadkowo do kompletu filiżanki z zaparzaczem, który dostałam w prezencie od Siostry. 













Mam nadzieję, że serwetka i czajniczek Wam się spodobają. Rozglądam się jeszcze za schematem serwetki z motywem bratków i postaram się wkrótce taką pokazać. Może Wy jesteście w posiadaniu takiego wzoru?
Ze względu na to, że od początku roku udaje mi się nie palić dodało mi to mnóstwo siły i zapału do dalszych pozytywnych zmian w moim życiu. Zajadam się sałatkami i dotleniam w trakcie codziennych spacerów z moim piesem. Nie chciałabym przytyć w trakcie całej operacji rozstawania się z nałogiem. Jeden mały sukces, a tak dużo dał mi radości i chęci do życia.  
Pozdrawiam Was bardzo, bardzo ciepło i  serdecznie
Ula

13 komentarzy:

  1. śliczna porcelanka :)
    serwetka oczywiście też piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super serwetka , lubię takie kolory , a nici nie znam ,,
    Filiżanka tę mi sie podoba ,
    Jeśli chodzi o wzory to może tu taj coś będzie ,,
    http://szydelkomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu, już ten blog przewertowałam, bratków nie znalazłam, ale na pintereście było parę schematów. Muszę je tylko wypróbować.

      Usuń
  3. Uleńko jak tylko znjdę chwilke czasu poszukam w swych zbiorach ale nie obiecuje czy mam a serwetka jest cudowna - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marii, już coś niecoś z bratków mam. Również przesyłam buziaczki.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Za odwiedziny na moim blogu również. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. I serwetka piekna i filiżanka...komplecik extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. serwetka o bardzo żywych kolorach, wiosenna bardzo :)
    trzymam kciuki, aby na dobre udało Ci się pożegnać z nałogiem, dużo silnej woli życzę !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, chwilami mam prawie 100% pewności, że już nigdy tego świństwa nie zapalę, ale jak jakiegoś doła załapię to wszystko się może jeszcze zdarzyć. Buziaczki dla Ciebie.

      Usuń
  7. Filiżanka z imbryczkiem jest urocza! Serwetka pasuje do nich idealnie.
    Jeśli chodzi o papierosy to pomyśl ile Ci teraz zostanie forsy na robótki! W czasie ewentualnego doła proponuje pocieszać się wizytami w pasmanterii, efekt murowany ;)))
    Pozdrawiam gorąco i nadal trzymam mocno kciuki! ! !

    OdpowiedzUsuń