wtorek, 5 listopada 2013

Majolika

Nie wiem jak Was, ale mnie zachwycają stare wyroby z majoliki. Majolika to ceramika o bogatej kolorystyce, pokryta przezroczystą powłoką. Udało mi się upolować swego czasu podstawę do lampy. Niestety ktoś postanowił przerobić ją z naftowej na elektryczną. Z czasem dokupiłam klosik i oto jest.







Obecnie jestem na etapie poszukiwań talerzy z jesiennym  motywem liści winogron lub kapusty, pasujących do zielonych, majolikowych paterek. Inspiracją do tego nabytku było przepiękne nakrycia stołu pokazane na blogu vignettedesign, również tutaj i tutaj.

Tak się prezentują moje liście na wyszywanych, babcinych serwetkach. Jak ja się cieszę, że je zachowałam!!! Mam ich cały stosik, w różnych kolorach i fakturach.













POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!
Majreg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz