poniedziałek, 30 września 2013

Mały pokoik

Jak wspominałam ostatnio z pasją urządzam mały pokoik, ostatni wolny kąt, gdzie mogę sobie poszaleć. Oczywiście nie wszystko jeszcze skończone, brakuje firanki, obrazków itp.ale jakieś zarysy się pojawiają. Moja Maja pozbyła się z pokoju łóżka, nie lubiła go od samego początku, a że dla mnie z kolei jest ono jednym z ulubionych mebli w domu przyjęłam je z wielką radością do nowego kąta. Wszystkie inne,obdrapane, wypłowiałe sprzęty i przedmioty też znalazły tu swoją bezpieczną przystań. Tak więc stary- nowy pokój stał się schroniskiem dla odrzuconych.
Miejsce znalazły tu: robiony przeze mnie fotel, francuska komoda - prezent od szwagra. krzesło od mojej przyjaciółki , wiktoriański stolik, zakupiony na toaletkę 20 lat temu w "antykarni", kawałek rzeźby ze starego okna, które nabyłam "za flaszkę" od budowlańców, mała lampka naftowa i gliniany dzbanek przywiezione z działki. No i oczywiście kwiatowa komódka.
 Kiedyś to co wydawało mi się stare, nijakie i niepotrzebne wywoziłam na działkę, dziś te same rzeczy przywożę znowu do domu. Mąż patrzy na mnie z coraz większym niepokojem......
Nie macie pojęcia jak bardzo żałuję, że niegdyś, jak moje dwie babcie mieszkające na wsi sprzedawały swoje domy nie zabrałam tamtych rzeczy. Stare szafy, tremo,kufry, kredensy, szkło... Ech!!!Ale kto to mógł wiedzieć?


                                    







 
 
 

 















 
MIŁEGO DNIA !!!
Majreg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz