środa, 4 grudnia 2013

PRZERÓBKI I OZDÓBKI

Witajcie!
Coś ostatnio nic nie pomalowałam więc postanowiłam nadrobić zaległości. Niedawno nabyłam niekompletną paterkę i miałam starego jelonka pomalowanego na czarno, a że akurat w domu farbę miałam tylko białą to powstała taka oto ozdóbka na ścianę.







Przy okazji skleciłam podstawkę pod klosik z deski do krojenia i koralików drewnianych.




No i przybyło mi parę innych drobiazgów m.in. stare świeczki. Teraz już takich nie widuję w sklepach. Może Wy wiecie gdzie dostać świeczki do lichtarzyków choinkowych. Te tortowe są za małe, a te zwykłe za duże.






Mam chwilami jakieś problemy z kompem albo z siecią, więc gdy wieczorami chodzi wkurzająco wolno  dziergam swoją poduszkę.


Pozdrawiam Was bardzo, bardzo serdecznie.
ULA

14 komentarzy:

  1. Jelonek jest wspaniały - super by wyglądał w łazience jako wieszak na podomkę - a świeczki kochana sama szukałam i się dowiedziałam że już dawno takich się nie produkuje - Uleńko ta podstawka ci [pięknie wyszła a widze ae kwadracisz szydełkiem - jeśli idzie o kompa to nie jego wina też tak jak jak ty mia.lam nigdzie komentarza nie mogłąm napisać ba zalogować się na bloggera myślałam że już koniec a i Yolanda mi pisze ze do niej są monity że ludziska u mnie mogli wstawić komentarza - tak że się nie martw jest już dobrze pa buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Jelonek dostał nowe życie jest wspaniały:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Mario, że mi napisałaś, że to nie tylko ja tak mam. Już myślałam, że wirus się jakiś przyczaił czy coś. Ściskam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, tak pięknie świątecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja miewam problemy z zostawianiem komentarzy. Drugie życie jelonka wprost niesamowite ;))) Wieniec na rogach to kropka nad i :)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, dzięki Wam.
    Zosia,wieniec na rogach będzie wisiał mu z pyszczka, tylko mi zawieszki nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jelonek wyszedł wspaniale :) A i podstawka pod klosz fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko, jelonek cudny, pięknie Ci wyszedł, a podstawka (myślałam, wcześniej jak pokazywałaś aniołka, że to komplet z kloszem) świetnie:) A z tych kwadratów to chyba narzutę zrobisz, tak się rozpędziłaś.
    pozdrawiam cie cieplutko
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kwadraciki są bardzo malutkie i tylko sprawiają dobre wrażenie.

      Usuń
  9. Rogacz jest swietny, ale pomysl!
    No wlasnie podobno w Polsce trudno dostac takie srebrne lichtarzyki, ja nawet kolezance wysylalam. U nas czyli w Niemczech sa w kazdym sklepie nawet w drogerii mozna dostac, swieczki do nich rowniez.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Atenko! Już świeczki nabyłam na allegro. Zobaczymy czy będą pasować. Miło, że wpadłaś. Pozdrawiam.

      Usuń